14.05.2016 - weekend w Bombaju

Weekend 14-15 maja spędziliśmy w Bombaju (Mumbaju). Natalia przyjechała do Indii na 2 tygodnie i chcieliśmy wyjechać poza granice Bangalore przynajmniej raz w tym czasie.  Tak więc szybko ogarnęliśmy lot wewnętrzny i hotel ... i zaprosiliśmy Avinasha żeby pojechał z nami. Opowiadał nam że często bywał w Bombaju i ma tam znajomych. Zapytaliśmy czy chciałby być naszym przewodnikiem jeśli zapłacimy za jego lot i pobyt przez ten weekend. Zgodził się :)

Po zalogowaniu się w hotelu wybieramy się do Elephante Cave czyli do jaskiń z strożytnymi płaskorzeźbami (około 5-8 wiek). Miejsce to jest na wyspie Gharapuri  znajdującej się 10km od wybrzeży Bombaju.

Po powrocie wracamy do hotelu żeby się odświeżyć i wybieramy się na miasto :). Odwiedzamy miedzy innymi bardzo popularną knajpę Leopold Cafe. Było to jedno z pierwszych miejsce które zaatakowali terroryści islamscy podczas ataków terrorystycznych w Bombaju w 2008 roku. Do dzisiaj są tam dziury po kulach (celowo pozostawili te miejsca nienaprawione ku pamięci tego tragicznego wydarzenia)

Byliśmy jeszcze na sławnym tarasie widokowym nad morzem. Dużo ludzi siedziało tam na murach. Na koniec Avinash zostawił niechcący na murze swój telefon komórkowy. Jak zaczęliśmy odchodzić to jakiś chłopak podbiegł i przyniósł go nam ... więc ludzie okazali się tu uczciwi :)