STRONA GŁÓWNA

AKTUALNOŚCI

Wyjazd służbowy do Indii

Data dodania 2016-05-08 09:43:22

Dnia 4.05.2016 wyjechałem służbowo do Bangalore w Indiach. Moim zdaniem będzie pomoc przy rekrutacji i weryfikacji kandydatów a także przekazywanie nowo zatrudnionym pracownikom wiedzy na temat rozwoju naszego oprogramowania.

W tym miejscu będę umieszczał moje relacje z  tego służbowego wyjazdu do Indii.

więcej (komentarzy: 0)
Lot czteroosobowym samolotem :)

Data dodania 2014-10-24 14:53:40

Dnia 24 października 2014 roku, korzystając z uprzejmości kolegi Bolka (posiadającego uprawnienia pilota), przeleciałem się nad Warszawą czteroosobowym samolotem.

więcej (komentarzy: 0)
Pokaz kickboxingu w ramach warsztatów Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów z Zespołem Downa

Data dodania 2014-08-26 00:46:44

Dnia 1 sierpnia 2014 wraz z Mistrzem Świata Muay Thai Danielem Prokuratem (www.trzymaj-forme.pl) przeprowadziliśmy pokaz i warsztaty kickboxingu/muay thai dla osób z zespołem downa wspierając w ten sposób Stowarzyszenie Rodzin i Opiekunów z Zespołem Downa "Bardziej Kochani".

Uśmiech i radość dzieci ... BEZCENNE! :)

więcej (komentarzy: 0)
Grossglockner (3798 m n.p.m.) przez Stüdlgrat zdobyty!

Data dodania 2014-08-04 07:00:00

W dniach 4-9 sierpnia 2014 przebywałem w Alpach na wyprawie której celem był Grossglockner (najwyższy szczyt Austrii o wysokości 3798 m n.p.m.). Podczas tej wyprawy udało mi się wejść na ten szczyt dwukrotnie: drogą klasyczną a także drogą Stüdlgrat z trudnościami wspinaczkowymi III-IV (całe wejście wycenione na AD).

Stüdlgrat było najtrudniejszym odcinkiem górskim jaki do tej pory pokonałem więc bez wątpienia jestem zadowolony z tego wyczynu :).

W środku dokładny opis + zdjęcia

więcej (komentarzy: 3)

Miejsce: 1119

Jura Krakowsko-Częstochowska, skały

Data dodania 2014-07-12 08:00:00

W weekend 12-13.07.2014 wraz z znajomymi wybrałem się do Jury Krakowsko-Częstochowskiej w okolicach Rzędkowic na wspinaczkę po tamtejszych skałkach. W środku opis + zdjęcia

Majówka 2014 w Bieszczadach

Data dodania 2014-05-01 00:00:00

W dniach 1-4 maja wybrałem się na wyprawę po Bieszczadach w dziewięcioosobowej grupie: Malwina, Sławek, Janek, Agnieszka, Ola, Łukasz, Ela, Martyna i Ja :). Wyprawę zaczęliśmy z miejscowości Rajskie i zakończyliśmy w Wetlinie. To był dobry czas odpoczynku i wielu przygód :). W środku dokładniejszy opis trasy i zdjęcia

Bieg Warszawski ku pamięci Pawła Janeczka - Puchar Maratonu 5km

Data dodania 2014-04-26 12:00:00

Pierwszy etap Pucharu Maratonu 2014 jest jednocześnie biegiem ku pamięci Pawła Janeczka "Janosika", porucznika Biura Ochrony Rządu, który zginął podczas katastrofy prezydenckiego samolotu w Smoleńsku.

Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć na tym własnie biegu (wraz z liczną ekipą z Syncron).

Charytatywny Marszobieg "Bieg na TAK! Biegam Bo Lubię" 4,6 km

Data dodania 2014-04-12 17:00:00

Dnia 2014-04-12 wystartowałem w biegu na 4,6 km wraz z kolegami z pracy (Adamem i Miłoszem) oraz kolegą z wspólnoty "Bogurodzica" (Łukaszem). W tym występie chodziło przede wszystkim o start, jakieś rozpoczęcie sezonu biegowego. Z pewnością nie było to miejsce na robienie wyników z uwagi na duży tłuk na trasie.

W środku zdjęcia + statystyki z Endomondo.

Białobrzegi -> Wyszków, Wyszków -> Białobrzegi - 80 km

Data dodania 2014-03-23 22:15:43

Dzisiaj wraz z Michałem wybraliśmy się na małą wycieczkę z Białobrzegów do Wyszkowa i z powrotem, razem około 80 km. W środku dokładna trasa naszej wyprawy.

Pokaz Muay Thai w zakładzie karnym

Data dodania 2014-02-27 12:36:38

Dnia. 27 lutego 2014 wraz trenerem Zbigniewem Raubo, Danielem Prokuratem i Bartoszem Dołbieniem (dwoma zawodnikami klubu Palestra Warszawa) przeprowadziliśmy pokaz boksu tajskiego w jednym z warszawskich zakładów karnych

Tatry "zimą"

Data dodania 2014-01-03 17:00:00

Od dnia 4.01.2014 do 8.01.2014 przebywałem w Tatrach uprawiając zimową turystykę górską ;). Cały ten wyjazd był super przypomnieniem umiejętności nabytych podczas poprzedni kursów zimowych. Śniegu nie było dużo, ale było go wystarczająco żeby przećwiczyć kilka podstawowych manewrów z linami, rakami i czekanem.

Szersza relacja  + zdjęcia w środku :)

Jerycho - Sylwester 2013/2014

Data dodania 2014-01-01 00:00:00

W tym roku spędziłem sylwestra w Wesołej, uczestnicząc w rekolekcjach "Jerycho" organizowanych przez wspólnotę Chemin Neuf. To był dobry i owocny czas. Dzięki Ci Panie że mnie tam ściągnąłeś, za to że kruszyłeś lód z mojego serca, za wszystkie osoby które tam poznałem i za wielkie zaangażowanie organizatorów Jerycha!

Narty w Val Thorens we Francji

Data dodania 2013-12-15 19:00:44

W dniach 6-15 grudnia wybrałem się na narty do miejscowości Val Thorens we Francji. Po około 13-14 letniej przerwie po raz kolejny włożyłem narty na moje nogi :). Nie byłem pewny jak to w ogóle będzie, ale okazało się że to tak jak z jazdą na rowerze ... nie zapomniałem :). Dzięki kilku dodatkowym radom od znajomych udało mi się podczas całego wyjazdu znacznie tę umiejętność poprawić, choć z pewnością jest jeszcze wiele do dopracowania. W każdym razie przekonałem się, że potrafię nadal jeździć a alpejskie warunki w Val Thorens na prawdę pozwoliły mi oddać się białemu szaleństwu na 100%. Stwierdzam, że na prawdę warto jeździć właśnie w Alpy przed głównym sezonem. Za cały wyjazd (7 dni na miejscu) zapłaciłem 1500 zł a w cenę wliczony był 6cio dniowy karnet na wszystkie wyciągi w Val Thorens. Cena nie obejmowała wyżywienia, ale prowiantu nabraliśmy dużo z Polski tak więc na miejscu nie musiałem niczego kupować.

Jędrzejki 2013

Data dodania 2013-12-02 22:43:35

Dnia 30 listopada 2013 odbyła się piąta edycja Jędrzejek - katolickiego balu andrzejkowego, w którego organizację jestem zaangażowany już od drugiej edycji tego wydarzenia. W tym roku impreza była organizowana na dwóch salach jednocześnie i łącznie bawiło się z nami około 580 osób. Sprzedaż biletów odbywała się przy użyciu systemu internetowego mojego autorstwa i mam nadzieję, że spełnił on swoje zadanie :). W przygotowanie tegorocznej edycji wiele osób włożyło na prawdę OGROM pracy ... mam nadzieję, że PAN wynagrodzi im te wysyłki. Sam cieszę się, że mogłem z tymi osobami współpracować ... myślę, że powstał zespół, który świetnie się dopełnia i cieszę się że mogę być jego częścią! Chwała Panu!

więcej (komentarzy: 0)
Bieg niepodległości 2013 - Ku chwale ojczyzny :)

Data dodania 2013-11-11 10:09:58

Dnia 11 listopada postanowiłem wystąpić w biegu niepodległości ... tak ku chwale ojczyzny! Dystans 10 km pokonałem w czasie 44 minut i 17 sekund. Czas nie był rewelacyjny ale liczy się udział :). Podziękowania dla Magdy która odstąpiła mi swój pakiet startowy dzięki czemu w ostatniej chwili mogłem wskoczyć na jej miejsce.

Samochód oznaczony :)

Data dodania 2013-10-26 13:00:00

Dzisiaj odpowiednio oznaczyłem mój samochód :D
Św. Krzysztofie strzeż mnie i wszystkich innych kierowców na drogach.

więcej (komentarzy: 0)
Maraton Warszawski ... czyli 42 km w 3,5 h :)

Data dodania 2013-09-29 10:12:49

Dnia 29 września uczestniczyłem w Maratonie Warszawskim pokonując dystans 42 km w 3h i 30 minut. W maratonie miałem już okazję startować około 3 lata temu i od tamtego czasu poprawiłem mój czas o ponad 40 minut! Jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku i nie ukrywam, że jest to osiągnięcie powyżej moich oczekiwań :).
Wielkie podziękowania dla Damian Konieckiego, który namówił mnie do startu w maratonie a także dla Damiana Konieckiego (po raz drugi) i Krzyśka Bujwida za kibicowanie mi  podczas biegu i na mecie :).

Dodatkowo podziękowania dla wszystkich kolegów z Syncron, z którymi uczestniczyłem w biegach z cyklu Puchar Maratonu. Bez wątpienia ta firmowa inicjatywa pomogła mi przygotować się do Maratonu Warszawskiego.

Ostatni etap Pucharu Maratonu 25km

Data dodania 2013-08-31 10:00:00

Dnia 31.08.2013 uczestniczyłem w ostatnim etapie biegu w ramach Pucharu Maratonu.
Dystans: 25 km
Czas:  1h 52 min 13 s.
I już za miesiąc Maraton Warszawski.

więcej (komentarzy: 2)
Kurs Lodowcowy w okolicach Imst (Austria)

Data dodania 2013-08-11 07:00:00

Od dnia 11.08.2013 do 15.08.2013 uczestniczyłem w kursie lodowcowym w okolicy Imst na lodowcu Pitztal. Przez tych 5 dnia nabyłem umiejętności poruszania się po lodowcu i reakcji w sytuacjach gdy jeden z uczestników wpadnie do szczeliny. Po kursie rzeczywiście czułem, że byłbym w stanie poradzić sobie z wyciągnięciem członka zespołu z szczeliny lub wyciągnięciem siebie samego (przy pomocy prusikowania lub metody gardy). W niedziele wykonaliśmy kilka ćwiczeń w niższych partiach gór  a od poniedziałku wjeżdżaliśmy kolejką Gletscherexpress na lodowiec a następnie wykonywaliśmy różnego rodzaju ćwiczenia.